Що таке справжня музика?

Чи задумувались Ви коли-небудь про те, чим цікава українська музика? Я пару років тому про це навіть і не міг подумати, але тепер я без цієї музики не уявляю свого життя. Не будь-яка українська музика є якісною, а лише та, яка має справжній зміст, тобто в основному рокова.

Мене не цікавить дешева попса, яка створюється лише з метою «зрубити бабло» і якнайбільше. Справжня музика йде від душі, від бажання щось творити, в першу чергу для себе. Тому необхідно розрізняти справжню і «дешеву» музику, яку нам так часто рекламують та пропонують.

Відкриття для мене українського року почалося з того, що у школі у 10-ому класі мій хороший друг дав мені послухати Океан Ельзи. До того я й поняття не мав, що воно собою представляє. Хоча я колись по радіо чув Океан Ельзи, але мені це здавалось нецікавим і, можливо, навіть безглуздим. Але, послухавши детально декілька пісень з репертуару Океану, я потихеньку почав розуміти, що слова і музика мають під собою дуже великий зміст.

Навіть зараз пам’ятаю, що прослухав пісню "Дівчина". І коли в одній з газет з’явилась ця пісня (її текст), то одразу вирізав і почав її вчити напам’ять. На 2-3 раз я вже почав захоплюватися цією композицією, мені захотілось знати і почути все більше пісень.

Я дуже дякую своєму другові, бо якби він не зробив цей поштовх, то я б, напевно, не був таким великим прихильником української рок-музики, зокрема ОЕ. На сьогодні ця група є найкращою на мою думку, не дарма ОЕ було визнано кращою групою СНД 2008 року. Але поряд з нею є ще велика кількість інших чудових виконавців та груп: Друга ріка, Гудімов, Лама, Скрябін, ТІК, Нумер 482 та інших, яких стає все більше і більше.


About this entry


2 коментарів:

  1. Ігор 15 червня 2009 р. о 00:55

    А що для Вас справжня музика?

    Пишіть сюди свої улюблені гурти. Їх є ой як не мало, є що обсудити. Особисто я найбільше люблю Океан Ельзи, на другомі місці, напевно Лама. Але у них є гідна конкуренція))...

     
  2. lhyphen 27 квітня 2010 р. о 00:07

    мене також підсадили
    добрий друг допоміг
    йому вдячний =]
    ...
    тепер слухаю рок
    з укр: Океан Ельзи
    та в іншому вибачайте
    Green Day
    ///